Certifikata e garancise eshte dokument zyrtar I kompanise, e cila ju jep te drejten te gezoni sherbimet per produktet e blera, gjate afatit te garancise.
Kujdes!!! I nderuar klient, ju lutem lexoni me shume vemendje manualin e perdorimit qe gjendet ne produkt per nje funksionim sa me efikas te pajisjes.
- Paisja me kete certificate garancie ju jep te drejten te perfitoni:
- riparimin e pajisjeve me pjese origjinale dhe personel te kualifikuar;
- transportin falas per pajisjet mbi 30 kg, nese riparimi duhet bere ne laborator;
- nderrimin e pajisjes me nje te re, nese nuk riparohet brenda 40 diteve pune nga momenti i marrjes se pajisjes ne laborator;
- paraqitjen e stafit teknik ne banesen tuaj brenda 48 oreve per Tiranen dhe Durresin, brenda 72 oreve ne rrethe, nga momenti I njoftimit ne call center dhe regjistrimit ne sistem
B. Ne garanci nuk perfshihen:
- kosto e vizites ne ambjent
- defekt si pasoje e luhatjes se tensionit.
- defekt ose anomali si pasoje e mos mirembajtjes se pajisjes ne kushte normale, nderrimi i komponenteve te thyer apo te demtime fizike.
- nese pajisja nuk eshte perdorur per perdorim shtepiak;
- nese pajisja eshte hapur apo riparuar nga persona apo teknik te paautorizuar nga kompania.
- pastrimi I filtrit te pompes, pastrimi I tubit te shkarkimit dhe pastrimi I filtrit te furnizimit me uje apo erroret e ndryshme qe jane te sqaruara ne manualin e perdorimit dhe rastet kur klienti nuk di te perdore pajisjen;
- nese kondicioneret nuk montohen nga persona te autorizuar nga kompania;
- nese thirrja e teknikut ne banese rezulton e pajustifikuar. Ne kete rast klienti duhet te paguaj koston e prezencen se teknikut.
-Per aparatet elektronike (TV, celular, laptop, kompjuter, tablet etj):
- demtime te jashtme si goditje, shtypje, gervishtje, thyerje, uji, zjarri, karikimi nga produkte jo origjinale, fenomene natyrore;
- demtime te ardhura nga vendosja e programeve qe prishin aparatin celular, marrja e viruseve apo lidhja me aparate te tjera te virusuara
- te gjitha pajisjet me demtime fizike, fshirje te informacioneve, humbja ose virusimi i tyre.
- aparatet te cileve problemi u vjen si rrjedhoje i defektit me baterine.
C. Kushtet e Garancise
1. sherbimi i Garancise nuk perfitohet nese pajisja nuk eshte e shoqeruar me Certifikaten e Garancise Gotech Electronics dhe nuk ka te shenuar daten e blerjes, bashke me kuponin tatimor;
2. certifikata e garancise Gotech Electronics eshte e vlefshme vetem per produktet e tregetuara nga kjo kompani.
3. gjate periudhes se garancise Gotech Electronics merr persiper riparimin e defekteve dhe jo nderrimin e pajisjes me te re.
4. ne te gjitha rastet e perfshira ne piken B, shpenzimet mbulohen nga vete klienti.
D. Te tjera:
1. Gotech Electronics ofron asistence pas perfundimit te afatit te garancise. Produktet per asistence duhet te dergohen nga klienti ne laboratorin e kompanise ne Durres.
2. demtimet fizike njihen nga kompania vetem ne momentin e transportit. Kjo vertetohet vetem nga formulari i transportit qe duhet te firmoset nga te dyja palet ne momentin e dorezimit te produktit tek klienti.
3. te gjitha tarifat e sherbimeve jane te miratuara nga kompania.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ne rast se keni nje problem me pajisjen tuaj, ju lutem kontaktoni ne:
• Cel : +35569 20 72 595
• Email: service@gotech.al ; web@gotech.al
• Orari: E hene – E premte (8:30 – 16:00) , E shtune (8:30 – 13:00), festat zyrtare (8:30 – 12:00)
Adresa: L.14, Shkozet, Durres – Albania
FALEMINDERIT QE ZGJODHET GOTECH ELECTRONICS!